25 Ağustos 2013 Pazar

amigurumi edi büdü, pepee, caillou, amigurumi malzeme

 bu yazın benim için en keyifli siparişi
bu minik erkeklerdi:) kızım kuzumla birlikte el ele gittik kargoya... kargoda büyük beğeni ve hayranlık ile yollandılar
ocak 2013 den bu yana malzeme ile fazla ilgilenemedim öncelikle ameliyat ardından doya doya gezmeler:) ee artık çalışma zamanı:) malzeme ihtiyacınızı kapıda ödeme yaparak kaşılamak isterseniz yaseminkale20@gmail.com adresinden e-mail gönderebilir 506,933,67,57 telefon numarasından bana ulaşabilirsiniz. kredi kartı ile güvenli alış veriş için http://emeksensin.com/yaseminkale linki tıklayıp sepete ekleyebilirsiniz.

instagramdan takip etmek isterseniz yaseminkale20 :) 

16 yorum:

  1. ne kadar da şirin olmuşlar,sağlığına kavuştun ya artık çalışırsın canım ,Ela'yı öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) ever halaa inanamıyorum sanki rüya:) bizde sizi çoook öptük:)

      Sil
  2. Süpersiniz canım,el ele doya doya gezin,öpüyorum ikinizi de.İnşallah bir gün yine görüşme fırsatımız olur da beraber gezeriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım... pamukkale bahanesiyle bekleriz sizideee:) gezeriz bol bol ağrısı sızısız sancısız:)

      Sil
  3. edi büdülere bayıldım canım ellerine sağlık,yaptıklarını gördükçe amigurumi örmeye dönüş yapmak istiyorum dur bakalım inşallah onun da zamanı gelir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Filizcim. inşallah canım zelişimiz ne kadar güzel büyüyor o yakında istemeye başlar canım:) "anne bundan ölelemisin" dedimi iş başındasın:)

      Sil
  4. arkasılarına takılıp gideceklerde çokkkkk olsun inş:)

    YanıtlaSil
  5. ama çok güzeller bayıldım...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Yaseminkale. Hepsi de çok şirinleeeer. Bol kazançlar.

    YanıtlaSil
  7. bak geldim banada beklerim:) bi kahve içmedende yollamam:))

    YanıtlaSil
  8. hepsi harika olmuş ellerine sağlık :)
    sizi daha faal görmekten çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil